04 Raipur terwujud seperti setetes air

04 Raipur terwujud seperti setetes air seperti titisan air yang saya jatuh, saya dilahirkan saya mengumpulkan diri saya, Ini tidak sepele, ini adalah peristiwa yang saya sampai di bumi dan saya menghidupkan .... Teks puisi untuk membuat anda berfikir, Imej, video untuk membuat anda mengembara. selamat datang


India



,,,01,,, Raipur menjelma


,,,01,,, Raipur menjelma



Datang dari awan


saya jatuh

Saya adalah jerami terakhir

Ia tidak remeh,

saya jatuh
	Riche		Riche		Riche
Raipur yang menjelma

Saya adalah jerami terakhir

Saya akan jatuh di atas aspal

Saya baru sahaja mendarat di bumi

Saya baru dilahirkan di bumi

Raipur yang menjelma

Saya adalah jerami terakhir
saya baru sahaja mendarat di bumi

dan saya memulakan perjalanan

Saya sedikit stagnasi
	Riche		Riche		Riche
dan saya adalah rakan saya

Raipur yang menjelma

pembelajaran diperlukan,

dan saya adalah rakan saya

saya adalah aliran

dan saya adalah rakan saya

semasa hidup saya membesar

Saya kadang-kadang bertakung

Saya kebetulan ditelan oleh badan asing

dan keluar pada suatu hari sedikit kotor
	Riche		Riche		Riche
tetapi saya adalah aliran dan saya berkembang

Raipur yang menjelma

Saya kadang-kadang menemui rakan-rakan saya

dalam makhluk di tasik

Saya berasa seronok

Raipur yang menjelma

Tetapi saya akhirnya mengambil jalan

Saya tinggal setiap hari,

Saya tinggal bersama rakan-rakan saya

saya membesar
	Riche		Riche		Riche
Saya ikut sungai

Raipur yang menjelma

Saya masih berkembang

Saya membimbing penurunan yang lain

Saya ikut sungai

Saya berada di tengah-tengah hidup saya

semuanya berjaya saya

saya rasa kuat

kuat antara lain

Dalam semua cuaca saya bergerak ke hadapan
	Riche		Riche		Riche
Raipur yang menjelma

Saya berfikir tentang hidup dan mati

dan saya masih maju

sentiasa mendekati akhir

tetapi saya masih maju
	Riche		Riche		Riche
Raipur yang menjelma

dan kemudian pada suatu hari ,,,,

Saya mati.

Saya akan pulang

di tengah-tengah rakan-rakan saya

Saya menyatu dengan segalanya

Raipur yang menjelma
	Riche		Riche		Riche
Saya menyatu dengan keseluruhan

dan kemudian pada suatu hari ,,,,

cuaca, panas terik

Saya tidak tahu

Saya mendapati diri saya tersejat

Raipur yang menjelma

Saya mula hidup semula

Saya memulakan kitaran sekali lagi

टिप्पणियाँ

इस ब्लॉग से लोकप्रिय पोस्ट