04 Το Raipur ενσωματώθηκε σαν την σταγόνα νερού

04 Το Raipur ενσωματώθηκε σαν την σταγόνα νερού όπως η σταγόνα του νερού που πέφτω, γεννήθηκα συλλέγω τον εαυτό μου, δεν είναι ασήμαντο, είναι ένα γεγονός που έφτασα στη γη και φέρνω ζωή .... Κείμενα ποιημάτων που θα σας κάνουν να σκεφτείτε, Εικόνες, βίντεο για να σας ταξιδέψουν. καλως ΗΡΘΑΤΕ


Ινδία



,,,01,,, Ραϊπούρ το ενσαρκωμένο


,,,01,,, Ραϊπούρ το ενσαρκωμένο



Προερχόμενος από ένα σύννεφο


πέφτω

Είμαι το τελευταίο άχυρο

Δεν είναι ασήμαντο,

πέφτω
	Riche		Riche		Riche
Ραϊπούρ το ενσαρκωμένο

Είμαι το τελευταίο άχυρο

Έρχομαι κάτω από την άσφαλτο

Μόλις προσγειώθηκα στη γη

Μόλις γεννήθηκα στη γη

Ραϊπούρ το ενσαρκωμένο

Είμαι το τελευταίο άχυρο
μόλις προσγειώθηκα στη γη

και ξεκινώ το ταξίδι μου

Σταματάω λίγο
	Riche		Riche		Riche
και είμαι οι συνάδελφοί μου

Ραϊπούρ το ενσαρκωμένο

απαιτείται μάθηση,

και είμαι οι συνάδελφοί μου

είμαι το ρεύμα

και είμαι οι συνάδελφοί μου

κατά τη διάρκεια της ζωής μου μεγαλώνω

Μερικές φορές σταματούν

Τυχαίνει να καταπιώ από ξένο σώμα

και βγαίνω μια μέρα λίγο βρώμικη
	Riche		Riche		Riche
αλλά είμαι το ρεύμα και μεγαλώνω

Ραϊπούρ το ενσαρκωμένο

Μερικές φορές βρίσκω τους συναδέλφους μου

σε μια ύπαρξη σε μια λίμνη

νιώθω καλά

Ραϊπούρ το ενσαρκωμένο

Αλλά καταλήγω να πάρω το δρόμο μου

Ζω καθημερινά,

Ζω με τους συναδέλφους μου

μεγαλώνω
	Riche		Riche		Riche
Συμμετέχω στο ποτάμι

Ραϊπούρ το ενσαρκωμένο

Εξακολουθώ να μεγαλώνω

Καθοδηγώ τις άλλες σταγόνες

Συμμετέχω στο ποτάμι

Είμαι στη μέση της ζωής μου

όλα με πέτυχαν

νιώθω δυνατός

ισχυρή μεταξύ άλλων

Σε όλες τις καιρικές συνθήκες, προχωράω
	Riche		Riche		Riche
Ραϊπούρ το ενσαρκωμένο

Σκέφτομαι τη ζωή και το θάνατο

και συνεχίζω

πάντα πιο κοντά στο τέλος

αλλά συνεχίζω
	Riche		Riche		Riche
Ραϊπούρ το ενσαρκωμένο

και μετά μια μέρα ,,,,

Πεθαίνω.

Πάω σπίτι

στη μέση των συναδέλφων μου

Συνδυάζομαι με τα πάντα

Ραϊπούρ το ενσαρκωμένο
	Riche		Riche		Riche
Συνδυάζομαι με το σύνολο

και μετά μια μέρα ,,,,

ο καιρός, η ζέστη

δεν ξέρω

Βρίσκομαι εξατμισμένος

Ραϊπούρ το ενσαρκωμένο

Αρχίζω να ζω ξανά

Ξαναρχίζω έναν κύκλο ξανά

Comments

Popular posts from this blog