05 Yıldızların gökyüzünde Kosova

05 Yıldızların gökyüzünde Kosova Pek çok kez gitmeye ve yıldızlara dokunmaya çalıştım Kosova Metochia bir ülke bir şiir İmgeler, nefes kesici manzaralar, kendinizi bu imgelerin güzelliğine bırakın Eşsiz güzellikler, şiirler, en saf haliyle bir rüya diyarının müziğiyle kendinizi sakinleştirin.


Kosova



,,,01,,, Priştine yalnız olan


,,,01,,, Priştine yalnız olan


	Priştine		Priştine		Priştine


Birçok kez denedim

Gitmek ve yıldızlara dokunmak için


Çoğu zaman düşerken
	Priştine		Priştine		Priştine
Kendimi incittim

Pek çok kez düşündüm

Sınırları aştı

Ama hala bir kadın

Beni yörüngeye geri koy
	Priştine		Priştine		Priştine
Priştine yalnız olan

Pek çok kez tırmandım

En yüksek zirvelere kadar

Kendimi buldum

Uçurumun dibinde yalnız

Sadece dışarı sarkan gözlerle 	Spirituelle		Spirituelle		Spirituelle
Asla yalnız kalmayan

Hayatında en az bir kez

Tek başına

Priştine Kendini gösteride veren

Savaşın zar zor dışında

Priştine yalnız olan

Asla yalnız kalmayan
	Priştine		Priştine		Priştine
Hayatında en az bir kez

O sadece sevebilir mi

O hiç sevebilir mi

Kosova Rüyalar Diyarı

Savaşın zar zor dışında

Pek çok arkadaş gitti

Bir gecede

Bugün bildiğim

Yarın ölebileceğimizi

Priştine Ben çok yeni doğmuşum
Hepsine sahip olabiliriz
Para, aşk, şöhret

Her zaman bir akşam vardır
	Priştine		Priştine		Priştine
Kendimizi yalnız bulduğumuz yerde

Başlangıç ​​noktasında yalnız

Burada hiç yalnız kalmayan

Kosova

Asla yalnız kalmayan

Hayatında en az bir kez

O sadece sevebilir mi

O hiç sevebilir mi

Bana sarılan kot pantolonlarla
	Priştine		Priştine		Priştine
Birçok kez oldum

Rüyalarımın sonuna kadar

Devam edeceğim

Ben ölene kadar

Devam edeceğim

Devam edeceğim

Asla yalnız kalmayan

Hayatında en az bir kez

Yatağının dibinde yalnız
	Priştine		Priştine		Priştine
Gecenin sonunda yalnızım

Asla asla

Sadece sevebilir mi (sadece aşk) Priştine

Asla, asla (asla, asla)

devam edeceğim

devam edeceğim
	Spirituelle		Spirituelle		Spirituelle
(Sadece aşk)

Sevebilir mi (asla, asla)

Bu ülkede

Savaşın zar zor dışında

sadece beğenebilir miyiz

Garou'nun şarkısından esinlenildi

Bu şiiri beğenirseniz, paylaşmaktan çekinmeyin, amacım dünyayı şiir ve imgelerle gezdirmek, gerçek dünyamızda özgürce dolaşmamaktır.

Comments

Popular posts from this blog