05 Ισλανδία Ρέικιαβικ κήπος της πόλης

05 Ισλανδία Ρέικιαβικ κήπος της πόλης Κήπος του Ρέικιαβικ, ξυπνάω το πρωί και ανοίγω το παράθυρο Το Νοέμβριο το πρωί, βλέπω: Τα τριαντάφυλλα στον κήπο μου Κείμενα ποιημάτων που θα σας κάνουν να σκεφτείτε, Εικόνες, βίντεο για να σας ταξιδέψουν. καλως ΗΡΘΑΤΕ


Ισλανδία



,,,01,,, Ρέικιαβικ Πόλη στον κήπο


,,,01,,, Ρέικιαβικ Πόλη στον κήπο



Κήπος της πόλης του Ρέικιαβικ


Ρέικιαβικ, η Ισλανδία είναι η πόλη με τον μεγαλύτερο κατά κεφαλή χώρο πρασίνου στον κόσμο

ξυπνάω το πρωί

και ανοίγω το παράθυρο

Κήπος της πόλης του Ρέικιαβικ
	Riche		Riche		Riche
Τον Νοέμβριο το πρωί

Βλέπω:

Τα τριαντάφυλλα στον κήπο μου

Τον Νοέμβριο το πρωί

Πριν από τους άλλους

Άνθισε

Τώρα
Σε παγωμένο κρύο

Μαραμένος

Τα τριαντάφυλλα στον κήπο μου
	Riche		Riche		Riche
Τον Νοέμβριο το πρωί

στην πόλη μου

Ρέικιαβικ ο κήπος της πόλης

Εμείς τριαντάφυλλα

Έχω περιμένει και ωριμάσει

Και από τη μεταμόρφωση

Τα πέταλά μας είναι καλά ανθισμένα

Τα τριαντάφυλλα στον κήπο μου

Τον Νοέμβριο το πρωί

στην πόλη μου
	Riche		Riche		Riche
Ρέικιαβικ ο κήπος της πόλης

Αλλά υπόκειται στον άνεμο

Και παγετό

Συχνά

Έχετε μια δύσκολη ζωή

Τα τριαντάφυλλα στον κήπο μου

Τον Νοέμβριο το πρωί

στην πόλη μου

Ρέικιαβικ ο κήπος της πόλης

Δύο ανυπόμονα μπουμπούκια
	Riche		Riche		Riche
Περιμένετε έναν καλύτερο χρόνο

Αποφασιστική και επαναστατική

Για να έχετε πιο όμορφα τριαντάφυλλα

Τα τριαντάφυλλα στον κήπο μου

Τον Νοέμβριο το πρωί

στην πόλη μου

Ρέικιαβικ ο κήπος της πόλης

Σίγουρα, αλλά προσέξτε

Με όμορφες ψευδαισθήσεις

Για τη ζέστη είναι πολύ αργά
	Riche		Riche		Riche
ΚΑΙ εδώ είναι η ομίχλη

Τα τριαντάφυλλα στον κήπο μου

Τον Νοέμβριο το πρωί

στην πόλη μου

Ρέικιαβικ ο κήπος της πόλης
	Riche		Riche		Riche
Τέλος μια ακτίνα ηλιοφάνειας

Άνοιξε τα πέταλά μου, τι θαύμα

Και ζεσταίνετε την καρδιά σας

Από τους θαυμαστές μου

Τα τριαντάφυλλα στον κήπο μου

Τον Νοέμβριο το πρωί

στην πόλη μου
	Riche		Riche		Riche
Ρέικιαβικ ο κήπος της πόλης

Το Ρέικιαβικ είναι η πόλη με τους περισσότερους κήπους στον κόσμο από κατοίκους

Χώροι πρασίνου (m2 κατά κεφαλήν) 410.84. Εκ των οποίων δάση και ξυλεία: 75.59. Εκ των οποίων πάρκα: 5.27.

Από άλλη μια θεωρία έχει θεωρηθεί από τον Βρετανό πολεοδόμο Ebenezer Howard το 1898

στο βιβλίο του To-αύριο: Ένας ειρηνικός δρόμος για πραγματική μεταρρύθμιση.

Έκανε την ιδέα μιας πόλης κήπων

ένας τρόπος σκέψης για την πόλη που αντιτίθεται στη βιομηχανική πόλη

Σας ευχαριστώ άγνωστο επισκέπτη, Σας ευχαριστούμε που επισκεφθήκατε το blog μου. Εάν είναι εντάξει μαζί σας, μην διστάσετε να το μοιραστείτε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να με ενημερώσετε.

Comments

Popular posts from this blog