05 Λιχτενστάιν μπλουζ με θείο

05 Λιχτενστάιν μπλουζ με θείο Απομονωμένο στο κέντρο της Ευρώπης, το Λιχτενστάιν, μια χώρα με θειούχα μπλουζ. Συγκέντρωση εικόνων και εικόνας αφήστε τον εαυτό σας να γοητευτεί από την ομορφιά αυτών των εικόνων Αφήστε τον εαυτό σας να γοητευτεί από τη μουσική μιας γης απαράμιλλης ομορφιάς, μιας ποίησης, ενός ονείρου στην πιο αγνή του μορφή.


Λιχτενστάιν



,,,01,,, Λιχτενστάιν οι πλούσιοι


,,,01,,, Λιχτενστάιν οι πλούσιοι



Είμαι επιτυχής στην επιχείρησή μου

Είμαι επιτυχής στην επιχείρησή μου


Είμαι αστέρι για πολλούς ανθρώπους

Έχω επιτυχία στις αγαπημένες μου

Αλλάζω συχνά γραμματέα

Έχω το γραφείο μου στην κορυφή ενός πύργου

Μπορώ να ντύσω τη γυναίκα μου

σε ντιζάιν φόρεμα

Λιχτενστάιν οι πλούσιοι

Από όπου βλέπω την πόλη ανάποδα

Από όπου ελέγχω το σύμπαν μου
	Riche		Riche		Riche
Περνάω το μισό της ζωής μου στον αέρα

δεν χρειάζομαι

μακιγιάζ

Περνάω το μισό της ζωής μου στον αέρα
	Riche		Riche		Riche
Μεταξύ Νέας Υόρκης και Σιγκαπούρης

Λιχτενστάιν
οι πλούσιοι

Περνάω το χρόνο μου βλέποντας

συναυλίες

Λιχτενστάιν οι πλούσιοι

Πάντα ταξιδεύω πρώτα

Έχω το δεύτερο σπίτι μου

Σε όλα τα Χίλτον στη Γη

Μπορώ να ντύσω τη γυναίκα μου

Λιχτενστάιν
σε ντιζάιν φόρεμα

Δεν αντέχω τη δυστυχία
	Riche		Riche		Riche
Δεν είμαι χαρούμενος αλλά μοιάζω

Έχασα την αίσθηση του χιούμορ

Από τότε που έχω την επιχειρηματική αίσθηση

Μπορώ να ντύσω το μωρό μου

Λιχτενστάιν σε ρούχα σχεδιαστών
Λιχτενστάιν οι πλούσιοι

Κατάφερα και είμαι περήφανος για αυτό

Μπορώ να ντύσω
σε ρούχα σχεδιαστών
	Riche		Riche		Riche
Βασικά έχω μόνο μια λύπη

Δεν κάνω αυτό που θα ήθελα να κάνω

Θα ήθελα να γίνω καλλιτέχνης

Για να μπορώ να κάνω τον αριθμό μου

Όταν το αεροπλάνο προσγειώνεται στο διάδρομο

Στο Ρότερνταμ ή στο Ρίο

Θα ήθελα να είμαι τραγουδιστής

Έτσι μπορώ να φωνάξω ποιος είμαι

Θα ήθελα να γίνω συγγραφέας

Για να μπορώ να εφεύρω τη ζωή μου

Για να μπορώ να εφεύρω τη ζωή μου

Θα ήθελα να είμαι ηθοποιός

Για να αλλάζετε το δέρμα σας κάθε μέρα
	Riche		Riche		Riche
Και για να μπορέσω να με βρεις όμορφα

Σε μια μεγάλη έγχρωμη οθόνη

Σε μια μεγάλη έγχρωμη οθόνη

Θα ήθελα να γίνω καλλιτέχνης

Για να κάνουμε τον κόσμο να ξαναδημιουργήσει

Να είσαι ικανός να είσαι αναρχικός

Και ζήσε σαν εκατομμυριούχος Λιχτενστάιν

Και ζήσε σαν εκατομμυριούχος

Θα ήθελα να γίνω καλλιτέχνης

Να κάνεις άσχημο, να κάνεις όμορφο

Για να μπορώ να πω γιατί υπάρχει

Μπορώ να ντύσω

σε ρούχα σχεδιαστών

ναι ναι ναι

σε ευχαριστώ πάρα πολύ

εμπνευσμένο από το τραγούδι των Michel Berger και Luc Plamondon

Στόχος μου είναι να κάνω τον κόσμο να ταξιδεύει με ποίηση και εικόνες, να κάνει τον κόσμο να ονειρεύεται θαυμάζοντας τις εικόνες της γης, να την προστατεύσει, να μην είναι ελεύθερος να ταξιδέψει στον πραγματικό μας κόσμο εάν αυτή η σελίδα σας περισσότερα μην διστάσετε να το μοιραστείτε

Comments

Popular posts from this blog