06 Abu Dhabi Blues God dan wang

06 Abu Dhabi Blues God dan wang Foto refleksi berbentuk puisi God and the Money untuk pose keren dan 8k video untuk waktu yang santai sepanjang hari. Imej, video untuk membuat anda mengembara teks puisi untuk membuat anda berfikir.


Emiriah Arab Bersatu



,,,01,,, Abu Dhabi orang kaya


,,,01,,, Abu Dhabi yang kaya dengan the Blues



Tuhan dan wang

Manusia apa yang membiarkan dirinya bercakap tentang tuhan?


Siapa yang mampu bercakap untuk pihaknya?

Siapa yang mempunyai keberanian untuk bercakap bagi pihaknya?

Seorang penguasa agama?
	Riche		Riche		Riche
Perlukah kita mempercayainya?

Saya berjaya dan saya bangga dengannya

Saya tidak berhutang apa-apa

Abu Dhabi orang kaya

Dari tempat saya melihat bandar terbalik

Dari mana saya mengawal alam semesta saya

Saya berjaya dan saya bangga dengannya

Saya tidak berhutang apa-apa

Adakah Tuhan Mengutuk Kejayaan?

adakah tuhan membenarkan kekayaan?
	Riche		Riche		Riche
Tidak

Abu Dhabi
orang kaya

Tuhan itu pengasih

Tuhan itu sedar

Abu Dhabi Saya menghabiskan separuh hidup saya di udara

Antara New York dan Singapura

Saya menghabiskan separuh hidup saya di udara

Dari puncak langit saya

Dari puncak emirat saya

Emiriah Arab Bersatu
orang kaya
	Riche		Riche		Riche
Saya selalu melancong dulu

Saya mempunyai rumah kedua

Di semua Hiltons di Bumi

Tuhan itu pengasih

Tuhan sedar sepenuhnya

Abu Dhabi Dia tidak meminta apa-apa kepada kami
Emiriah Arab Bersatu Hanya untuk hidup

Seseorang yang akan hidup terpencil dari dunia.

Tidak mungkin dia percaya pada tuhan?
Tanpa pengetahuan agama?
	Riche		Riche		Riche
Seseorang yang akan hidup terpencil dari dunia.

Mungkinkah dia menyedari sesuatu yang lebih besar daripada dirinya?

Seseorang yang akan hidup terpencil dari dunia,

Adakah syurga dilarang baginya?

Sekiranya syurga ada

Atau jika ia hanya keadaan kesedaran yang diperbesar

Atau terwujudnya pemikiran menjadi segera,

Atau kita sedar bahawa kita sebenarnya.

Di sini di tengah-tengah keseluruhan.

Keseluruhan yang merupakan kesedaran itu sendiri.
	Riche		Riche		Riche
Keseluruhannya adalah Cinta Sejagat.

Itu melampaui segalanya.

orang kaya

Saya tidak tahan dengan penderitaan

Saya tidak gembira tetapi saya kelihatan seperti itu
	Riche		Riche		Riche
Saya kehilangan rasa humor

Sejak saya berniaga

orang kaya

Saya berjaya dan saya bangga dengannya

Pada dasarnya saya hanya mempunyai satu penyesalan Abu Dhabi

Saya tidak melakukan apa yang saya mahu lakukan

Saya ingin menjadi artis

Untuk dapat membuat nombor saya

Semasa pesawat mendarat di landasan

Bila covid tidak lagi ada
	Riche		Riche		Riche
Apabila perniagaan menjadi kabur
	Riche		Riche		Riche
akan hilang.
	Riche		Riche		Riche
Saya ingin menjadi artis
	Riche		Riche		Riche
Untuk dapat mengatakan mengapa saya wujud
	Riche		Riche		Riche
Untuk masih dapat menulis. Saya sayang awak Kongsi seperti dll ...

	Riche		Riche		Riche

टिप्पणियाँ

इस ब्लॉग से लोकप्रिय पोस्ट