06 το Abu Dhabi Blues God και χρήματα

06 το Abu Dhabi Blues God και χρήματα God and the Money σε σχήμα ποίησης σε σχήμα ποίησης για μια δροσερή στάση και 8k βίντεο για μια χαλαρωτική ώρα στη διάρκεια της ημέρας Εικόνες, βίντεο που θα σας κάνουν να ταξιδεύετε κείμενα ποιημάτων για να σας κάνουν να σκεφτείτε.


Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα



,,,01,,, Αμπού Ντάμπι οι πλούσιοι


,,,01,,, Αμπού Ντάμπι οι πλούσιοι στο Blues



Θεός και χρήματα

Ποιο άτομο επιτρέπει στον εαυτό του να μιλά για θεό;


Ποιος μπορεί να μιλήσει εκ μέρους του;

Ποιος έχει το θάρρος να μιλήσει εκ μέρους του;

Μια θρησκευτική αρχή;
	Riche		Riche		Riche
Πρέπει να την πιστέψουμε;

Κατάφερα και είμαι περήφανος για αυτό

Δεν χρωστάω σε κανέναν τίποτα

Αμπού Ντάμπι οι πλούσιοι

Από όπου βλέπω την πόλη ανάποδα

Από όπου ελέγχω το σύμπαν μου

Κατάφερα και είμαι περήφανος για αυτό

Δεν χρωστάω σε κανέναν τίποτα

Ο Θεός καταδικάζει την επιτυχία;

ο Θεός συγχωρεί τον πλούτο;
	Riche		Riche		Riche
Οχι

Αμπού Ντάμπι
οι πλούσιοι

ο Θεός είναι αγάπη

Ο Θεός είναι συνείδηση

Αμπού Ντάμπι Περνάω το μισό της ζωής μου στον αέρα

Μεταξύ Νέας Υόρκης και Σιγκαπούρης

Περνάω το μισό της ζωής μου στον αέρα

Από την κορυφή του ουρανού μου

Από την κορυφή των εμιράτων μου

Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
οι πλούσιοι
	Riche		Riche		Riche
Πάντα ταξιδεύω πρώτα

Έχω το δεύτερο σπίτι μου

Σε όλα τα Χίλτον στη Γη

ο Θεός είναι αγάπη

Ο Θεός είναι πλήρης συνείδηση

Αμπού Ντάμπι Δεν μας ρωτάει τίποτα
Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα Μόνο για να ζήσω

Κάποιος που θα ζήσει απομονωμένος από τον κόσμο.

Δεν μπορούσε να πιστέψει στον θεό;
Χωρίς τη γνώση των θρησκευτικών;
	Riche		Riche		Riche
Κάποιος που θα ζήσει απομονωμένος από τον κόσμο.

Δεν μπορούσε να γνωρίζει κάτι μεγαλύτερο από τον εαυτό του;

Κάποιος που θα ζήσει απομονωμένος από τον κόσμο,

Θα του απαγορευόταν ο παράδεισος;

Εάν υπάρχει παράδεισος

Ή εάν είναι απλώς μια διευρυμένη κατάσταση συνείδησης

Ή η υλοποίηση των σκέψεων γίνεται άμεση,

Ή απλά γνωρίζουμε ότι είμαστε.

Εδώ στη μέση ενός συνόλου.

Ένα σύνολο που είναι η ίδια συνείδηση.
	Riche		Riche		Riche
Ένα σύνολο που είναι Καθολική Αγάπη.

Αυτό ξεπερνά τα πάντα.

οι πλούσιοι

Δεν αντέχω τη δυστυχία

Δεν είμαι χαρούμενος αλλά μοιάζω
	Riche		Riche		Riche
Έχασα την αίσθηση του χιούμορ

Από τότε που έχω την επιχειρηματική αίσθηση

οι πλούσιοι

Κατάφερα και είμαι περήφανος για αυτό

Βασικά έχω μόνο μια λύπη Αμπού Ντάμπι

Δεν κάνω αυτό που θα ήθελα να κάνω

Θα ήθελα να γίνω καλλιτέχνης

Για να μπορώ να κάνω τον αριθμό μου

Όταν το αεροπλάνο προσγειώνεται στο διάδρομο

Όταν το covid δεν θα είναι πλέον
	Riche		Riche		Riche
Όταν η επιχείρηση μπλουζ
	Riche		Riche		Riche
θα έχει εξαφανιστεί.
	Riche		Riche		Riche
Θα ήθελα να γίνω καλλιτέχνης
	Riche		Riche		Riche
Για να μπορώ να πω γιατί υπάρχει
	Riche		Riche		Riche
Για να μπορέσετε να γράψετε. Σε αγαπώ Μοιραστείτε όπως κλπ ...

	Riche		Riche		Riche

Comments

Popular posts from this blog