06 Dubai Blues ile güzel Dubai

Dubai mavileriyle güzel Dubai, iş adamının hüznü, şehir bir şiir, bir ruh, videoların fotoğrafları ... Kendinizi bu görüntülerin güzelliğine bırakın Kendinizi eşsiz güzellikteki bir diyara, bir şiire, en saf haliyle bir rüyaya bırakın.


Birleşik Arap Emirlikleri



,,,01,,, Dubaď zengin


,,,01,,, Dubaď zengin



İşimde başarılıyım

İşimde başarılıyım


Birçok insan için bir yıldızım

Aşklarımda başarı var

Sık sık sekreteri değiştiririm
	Riche		Riche		Riche
Bir kulenin tepesinde ofisim var

Karımı giydirebilirim

tasarımcı elbise

Dubaď zengin

Şehri baş aşağı gördüğüm yerden

Evrenimi kontrol ettiğim yerden

Hayatımın yarısını havada geçiriyorum

ihtiyacım yok

makyaj

Hayatımın yarısını havada geçiriyorum
	Riche		Riche		Riche
New York ve Singapur arasında

Dubaď
zengin

Zamanımı izleyerek geçiriyorum

konserler

Dubaď zengin

Her zaman önce seyahat ederim

İkinci evim var

Dünyadaki tüm Hilton'larda

Karımı giydirebilirim

Birleşik Arap Emirlikleri
tasarımcı elbise
	Riche		Riche		Riche
Sefalete dayanamıyorum

Mutlu değilim ama öyle görünüyorum

Espri anlayışımı kaybettim

İş anlayışına sahip olduğumdan beri

Bebeğimi giydirebilirim

Dubaď tasarımcı kıyafetlerinde
Birleşik Arap Emirlikleri zengin

Başardım ve bununla gurur duyuyorum

Giyinebilirim
tasarımcı kıyafetlerinde
	Riche		Riche		Riche
Temelde tek bir pişmanlığım var

Yapmak istediğim şeyi yapmıyorum

Sanatçı olmayı isterdim

Numaramı yapabilmek için

Uçak piste indiğinde

Rotterdam veya Rio'da

Şarkıcı olmayı isterdim

Böylece kim olduğumu haykırabilirim

Yazar olmak isterdim

Hayatımı icat edebilmek için
	Riche		Riche		Riche
Hayatımı icat edebilmek için

Oyuncu olmak isterdim

Her gün cildini değiştirmek için

Ve beni güzel bulabilmek için

Geniş renkli ekranda
	Riche		Riche		Riche
Geniş renkli ekranda

Sanatçı olmayı isterdim

Yeniden yapılacak dünyaya sahip olmak

Anarşist olabilmek

Ve bir milyoner gibi yaşa Dubaď

Ve bir milyoner gibi yaşa

Sanatçı olmayı isterdim

Çirkin yapmak, güzelleştirmek için

Neden var olduğumu söyleyebilmek için

Giyinebilirim
	Riche		Riche		Riche
tasarımcı kıyafetlerinde
	Riche		Riche		Riche
Evet evet evet
	Riche		Riche		Riche
çok teşekkür ederim
	Riche		Riche		Riche
Michel Berger ve Luc Plamondon'un şarkılarından esinlenildi
	Riche		Riche		Riche
Amacım dünyayı şiir ve imgelerle gezdirmek, yeryüzü imgelerine hayret ederek dünyayı hayal ettirmek, onu korumak, bu sayfa size verirse gerçek dünyamızda özgürce dolaşmamak. daha fazla paylaşmaktan çekinme

	Riche		Riche		Riche

Comments

Popular posts from this blog