06 Kuwait bisnesman blues

06 Kuwait bisnesman blues Pada masa-masa sukar ini, sebuah kota telah berjaya, dalam puisi, lagu dan video biarkan diri anda terpesona dengan keindahan gambar-gambar ini Biarkan diri anda terpesona dengan muzik tanah yang tidak dapat ditandingi, puisi, mimpi dalam bentuk yang paling murni.


Kuwait



,,,01,,, Koweďt Iklan Dasmah orang kaya


,,,01,,, Koweďt Iklan Dasmah orang kaya



Saya berjaya dalam perniagaan saya

Saya berjaya dalam perniagaan saya


Saya adalah bintang bagi banyak orang

Saya mempunyai kejayaan dalam cinta saya

Saya sering menukar setiausaha

Saya mempunyai pejabat saya di puncak menara

Saya boleh menggayakan isteri saya

dalam pakaian berjenama

Koweďt Iklan Dasmah orang kaya

Dari tempat saya melihat bandar terbalik

Dari mana saya mengawal alam semesta saya
	Riche		Riche		Riche
Saya menghabiskan separuh hidup saya di udara

Saya tidak perlu

solekan

Saya menghabiskan separuh hidup saya di udara
	Riche		Riche		Riche
Antara New York dan Singapura

Koweďt Iklan Dasmah
orang kaya

Saya menghabiskan masa dengan menonton

konsert

Koweďt Iklan Dasmah orang kaya

Saya selalu melancong dulu

Saya mempunyai rumah kedua

Di semua Hiltons di Bumi

Saya boleh menggayakan isteri saya

Kuwait
dalam pakaian berjenama

Saya tidak tahan dengan penderitaan
	Riche		Riche		Riche
Saya tidak gembira tetapi saya kelihatan seperti itu

Saya kehilangan rasa humor

Sejak saya berniaga

Saya boleh menggayakan bayi saya

Koweďt Iklan Dasmah dalam pakaian berjenama
Kuwait orang kaya

Saya berjaya dan saya bangga dengannya

Saya boleh berpakaian
dalam pakaian berjenama
	Riche		Riche		Riche
Pada dasarnya saya hanya mempunyai satu penyesalan

Saya tidak melakukan apa yang saya mahu lakukan

Saya ingin menjadi artis

Untuk dapat membuat nombor saya

Semasa pesawat mendarat di landasan

Di Rotterdam atau Rio

Saya ingin menjadi penyanyi

Untuk dapat menjerit siapa saya

Saya ingin menjadi pengarang

Untuk dapat mencipta hidup saya

Untuk dapat mencipta hidup saya

Saya ingin menjadi pelakon

Untuk menukar kulit anda setiap hari
	Riche		Riche		Riche
Dan dapat mencari saya cantik

Pada skrin warna yang besar

Pada skrin warna yang besar

Saya ingin menjadi artis

Untuk mempunyai dunia untuk membuat semula

Untuk dapat menjadi seorang anarkis

Dan hidup seperti jutawan Koweďt Iklan Dasmah

Dan hidup seperti jutawan

Saya ingin menjadi artis

Untuk membuat hodoh, untuk menjadikan cantik

Untuk dapat mengatakan mengapa saya wujud

Saya boleh berpakaian

dalam pakaian berjenama

Ya ya ya

terima kasih banyak-banyak

diilhamkan oleh lagu oleh Michel Berger dan Luc Plamondon

Tujuan saya adalah untuk menjadikan dunia mengembara dalam puisi dan gambar, membuat dunia menjadi impian dengan mengagumi gambar-gambar bumi, melindunginya, gagal untuk bebas melakukan perjalanan di dunia nyata kita jika halaman ini memberi anda lebih banyak jangan ragu untuk berkongsi

टिप्पणियाँ

इस ब्लॉग से लोकप्रिय पोस्ट