07 Gece Hiçliğin ortasında yalnız

07 Gece Hiçliğin ortasında yalnız Hiçliğin ortasında yalnız. Dünyanın ortasında yalnız. Şiir fotoğraf videolarında yalnız Niue Sizi düşündürecek şiir metinleri, Sizi gezdirecek görüntüler, videolar. Hoşgeldiniz


Niue



,,,01,,, Rarotonga Hiçbir yerin ortasında Yalnız Gece.


,,,01,,, Rarotonga



Yalnız geceler


Hiçliğin ortasında yalnız.

Dünyanın ortasında yalnız.

Issız bir adanın ortasında tek başına.

Yalnız geceler
	Riche		Riche		Riche
Mapmonde dönüyor.

Ve sadece bir nokta görüyorum.

Mapmonde dönüyor.

Ve hala aynı bayrak

Yorulmadan devam ediyorum

Ben sebat ediyorum.

Sadece robotlar var
Beni ziyaret eden çokuluslu şirketler.

Hiçliğin ortasında yalnız.

Dünyanın ortasında yalnız.
	Riche		Riche		Riche
Issız bir adanın ortasında tek başına.

Yalnız geceler

Dünyamızın teması kesildi.

Dünyamız sanal hale geldi.

Yorulmadan sebat ediyorum.

Bir makineye yazıyorum.

Bilgisayarımın önünde tek başıma.

Hiçliğin ortasında yalnız.

Dünyanın ortasında yalnız.

Issız bir adanın ortasında tek başına.
	Riche		Riche		Riche
Yalnız geceler



Gökyüzüne bakıyorum

Etrafıma bakıyorum

Yorulmadan yalnızım

Ben yalnız doğdum

Yalnız öleceğim

Biraz şansla.

Birkaç kişiyle tanışacağım

İkisinin arasında.
	Riche		Riche		Riche
Dünyamızın teması kesildi.

Dünyamız sanal hale geldi.

Ama yorulmadan sebat ediyorum.

Belki zamanla

Birkaç ziyaretim olacak.

Hiçliğin ortasında yalnız.

Dünyanın ortasında yalnız.

Issız bir adanın ortasında tek başına.

Yalnız geceler

Hiç sen de
	Riche		Riche		Riche
Kendini hayal kırıklığına uğrattın.

Bu bölgede.

Hoşgeldin ve teşekkür ederim

Geliyor.

En azından bir süreliğine.
	Riche		Riche		Riche
Artık yalnız değilim

En mutlu erkek olacağım

İçinde bir mesaj aldıysam

Denizden bir şişe.

Bir yorum aldıysam.

Bana yapmadığımı kanıtlayacaktı

Dünyada yalnız değilim.
	Riche		Riche		Riche
Artık yalnız olmadığımı

Boş ekranımın önünde.

Artık yalnız olmadığımı

Bu adada.



Bilinmeyen ziyaretçinize teşekkür ederim.

ziyaret ettiğiniz için teşekkürler

Bloğum

Comments

Popular posts from this blog