07 Malam Bersendirian di mana-mana

07 Malam Bersendirian di mana-mana Sendirian entah dari mana. Sendirian di tengah dunia. Sendiri Niue dalam video gambar puisi Teks puisi untuk membuat anda berfikir, Imej, video untuk membuat anda bergerak. selamat datang


Niue



,,,01,,, Rarotonga Malam Bersendirian di mana-mana.


,,,01,,, Rarotonga



Malam yang sunyi


Sendirian entah dari mana.

Sendirian di tengah dunia.

Sendirian di tengah-tengah pulau gurun.

Malam yang sunyi
	Riche		Riche		Riche
Mapmonde bertukar.

Dan saya hanya melihat satu titik.

Mapmonde bertukar.

Dan masih bendera yang sama

Saya terus tanpa lelah

Saya tabah.

Yang ada hanyalah robot
Syarikat multinasional yang melawat saya.

Sendirian entah dari mana.

Sendirian di tengah dunia.
	Riche		Riche		Riche
Sendirian di tengah-tengah pulau gurun.

Malam yang sunyi

Dunia kita telah hilang.

Dunia kita telah menjadi maya.

Tanpa lelah saya gigih.

Saya menulis ke mesin.

Bersendirian di hadapan komputer saya.

Sendirian entah dari mana.

Sendirian di tengah dunia.

Bersendirian di tengah-tengah pulau gurun.
	Riche		Riche		Riche
Malam yang sunyi



Saya memandang langit.

Saya melihat sekeliling saya.

Tanpa lelah saya bersendirian

Saya dilahirkan seorang diri.

Saya akan mati sendiri.

Dengan sedikit keberuntungan.

Saya akan berjumpa dengan beberapa orang

Antara keduanya.
	Riche		Riche		Riche
Dunia kita telah hilang.

Dunia kita telah menjadi maya.

Tetapi saya gigih bertahan.

Mungkin dari masa ke masa

Saya akan mengadakan beberapa lawatan.

Sendirian entah dari mana.

Sendirian di tengah dunia.

Bersendirian di tengah-tengah pulau gurun.

Malam yang sunyi

Sekiranya anda juga,
	Riche		Riche		Riche
Anda gagal sendiri.

Di laman web ini.

Selamat datang dan terima kasih

Akan datang.

Sekurang-kurangnya untuk sementara waktu.
	Riche		Riche		Riche
Saya tidak lagi bersendirian.

Saya akan menjadi lelaki paling bahagia

Sekiranya saya menerima mesej di

Sebotol dari laut.

Sekiranya saya menerima komen.

Ini akan membuktikan kepada saya bahawa saya tidak

Saya tidak keseorangan di dunia.
	Riche		Riche		Riche
Saya tidak lagi bersendirian

Di hadapan skrin kosong saya.

Saya tidak lagi bersendirian

Di pulau ini.



Terima kasih kepada anda yang tidak dikenali.

terima kasih kerana melawat

Blog saya

टिप्पणियाँ

इस ब्लॉग से लोकप्रिय पोस्ट