Τζωρτζτάουν άθλια πρωτεύουσα

Τζωρτζτάουν άθλια πρωτεύουσα Χρόνος, χρειάζεται χρόνος Για να ξανακερδίσετε την αγάπη σας, Βρετανική Υπερπόντια Επικράτεια, που σχετίζεται με τον Οργανισμό Ανατολικών Καραϊβικών Πολιτειών. Κείμενα ποιημάτων για να σας κάνουν να σκεφτείτε, Εικόνες, βίντεο για να σας ταξιδέψουν. καλως ΗΡΘΑΤΕ


Τζωρτζτάουν άθλια πρωτεύουσα



,,,01,,,


,,,01,,,



Χρόνος, χρειάζεται χρόνος
	Goergetown		Goergetown		Goergetown
Για να ξανακερδίσετε την αγάπη σας


Βρετανικά υπερπόντια εδάφη

συνδέεται με τον Οργανισμό των κρατών της Ανατολικής Καραϊβικής.

Ονειρεμένη γη της Ανγκουίλα

στην αγωνιωμένη πρωτεύουσα

Τζωρτζτάουν

χρειάζομαι χρόνο

Για να ξανακερδίσετε την αγάπη σας

Τζωρτζτάουν

θα είμαι εκεί
	Goergetown		Goergetown		Goergetown
θα είμαι εκεί

Αγάπη, μόνο αγάπη
Ποιος μπορεί να επαναφέρει την αγάπη σου; Μια μέρα

Malliouhana, "βέλος",

Ανγκουίλα, μέρος της αποικίας
	Goergetown		Goergetown		Goergetown
των Αγίων Χριστόφορων και Νέβις-Ανγκουίλα,

Τζωρτζτάουν

θα είμαι εκεί

θα είμαι εκεί

Πάλεψε μωρό μου, θα παλέψω
	Goergetown		Goergetown		Goergetown
Για να ξανακερδίσετε την αγάπη σας

Διαζευγμένος από τους πρώην Saint Kitts και Nevis

οι κόκκινοι διάβολοι

Τζωρτζτάουν

θα είμαι εκεί
	Goergetown		Goergetown		Goergetown
θα είμαι εκεί

Αγάπη

Μόνο αγάπη

Μπορεί να σπάσει τον τοίχο,

Τζωρτζτάουν
	Goergetown		Goergetown		Goergetown
θα είμαι εκεί

θα είμαι εκεί

Αν επιστρέψουμε

Από την αρχή

Θα προσπαθούσα να αλλάξω
	Goergetown		Goergetown		Goergetown
Τα πράγματα που σκότωσαν την αγάπη μας

Η περηφάνια σου έχει χτίσει έναν τοίχο τόσο ισχυρό

Δεν μπορώ να περάσω

Δεν υπάρχει καμία πιθανότητα

Για να ξεκινήσω από την αρχή
	Goergetown		Goergetown		Goergetown
Σε αγαπώ

Προσπαθήστε

Μωρό προσπαθήστε

Εμπιστευτείτε ξανά την αγάπη μου.

Τζωρτζτάουν

θα είμαι εκεί

θα είμαι εκεί

Αγάπη, η αγάπη μας

Δεν πρέπει να πετάγονται

Τζωρτζτάουν
	Goergetown		Goergetown		Goergetown
θα είμαι εκεί

θα είμαι εκεί

Αν επιστρέψουμε

Από την αρχή

Θα προσπαθούσα να αλλάξω
	Goergetown		Goergetown		Goergetown
Τα πράγματα που σκότωσαν την αγάπη μας

Τζωρτζτάουν

θα είμαι εκεί

θα είμαι εκεί

Τζωρτζτάουν άθλια πρωτεύουσα
	Goergetown		Goergetown		Goergetown
η χώρα σου είναι κοντά σου,

παρά το ότι ξεχάσατε να αναπτύξετε

Οι διαρθρωτικές καθυστερήσεις στον σχεδιασμό της χρήσης γης έχουν καθυστερήσει τον τουρισμό σε αυτό το νησί περισσότερο από ό, τι σε άλλα νησιά στις Μικρές Αντίλλες.

Έτσι, η ιδέα να πάει είναι πολύ καλή αν έχετε την ευκαιρία

αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, μην διστάσετε να το μοιραστείτε

	Goergetown		Goergetown		Goergetown

Comments

Popular posts from this blog