Curacao Gezegenimde Daima Yalnız

Curacao Gezegenimde Daima Yalnız Bir aydır buradayım. Çok yalnız bir gün. Curaçao Gezegenimde Daima Yalnız Ve bu dünya benim. Sizi düşündürecek şiir metinleri, Sizi gezdirecek görüntüler, videolar. Hoşgeldiniz


Curacao



,,,01,,, Gezegenimde her zaman yalnız


,,,01,,,



Ne kadar yalnız bir gün
	Barbade		Barbade		Barbade
Curacao


Gezegenimde her zaman yalnız

Ve o benim

Dünya haritasına bakıyorum

Ve Gezegenimde Daima Yalnız
	Barbade		Barbade		Barbade
Hayatımın en yalnız günü

olabilir

Curacao

Karayip adası
	Barbade		Barbade		Barbade
Hollanda Krallığı'nın
	Barbade		Barbade		Barbade
Ne kadar yalnız bir gün

Yasaklanmalı
Curacao

başkentin, Willemstad

Dayanamadığım bir gün
	Barbade		Barbade		Barbade
pastel renklerde

Hayatımın en yalnız günü

Kraliçe Emma Yüzer Köprüsü'ne ev sahipliği yapıyor,

Altındayım

Hayatımın en yalnız günü
	Barbade		Barbade		Barbade
Dünya haritasına bakıyorum

Ne kadar yalnız bir gün

Ve Gezegenimde Daima Yalnız

Ziyaret yok

var olmamalı
	Barbade		Barbade		Barbade
Curacao

ve 17. yüzyıldan kalma Mikveh Israel-Emanuel sinagogunuz,

zemini kumla kaplı

Asla özlemeyeceğim bir gün

Ne kadar yalnız bir gün
	Barbade		Barbade		Barbade
Curacao
	Barbade		Barbade		Barbade
batı sahillerinin arkasında.

Dünya haritasına bakıyorum

Ve o benim

Google robotları bile geçmiyor
	Barbade		Barbade		Barbade
Hayatımın en yalnız günü

Ve eğer gidersen

seninle gelmek istiyorum

Curacao

Beni de götür
	Barbade		Barbade		Barbade
hadi birlikte ziyaret edelim

Curacao

ve geniş dünya

Beni de götür

Ve eğer ölürsen
	Barbade		Barbade		Barbade
seninle ölmek istiyorum

Arazi güzel

Curacao

ve geniş dünya

hadi tamamını ziyaret edelim
	Barbade		Barbade		Barbade
Değilse
	Barbade		Barbade		Barbade
Tıklamalarınızı ve tokatlarınızı alın ve gidin

Hayatımın en yalnız günü

Ve gezegenimde her zaman yalnız kalacağım

tekrar ve tekrar,
	Barbade		Barbade		Barbade
Hayatımın en yalnız günü

Ne kadar yalnız bir gün

Ve o benim

Hayatımın en yalnız günü

Hayatta kaldığım için mutlu olduğum bir gün

Bir gün daha ya da ziyaret ediyorum

adanın yalnız

Ama ziyaretini gerçekleştirme şansım olsaydı

Teşekkür ederim.

Bana destek olmak istiyorsan paylaş çünkü dünyam hala şekilleniyor

Comments

Popular posts from this blog