Μπουρούντι: Gitega, Κάθε βράδυ στα όνειρά μου

Μπουρούντι: Gitega, Κάθε βράδυ στα όνειρά μου Κάθε βράδυ στα όνειρά μου. Σε βλέπω, σε νοιώθω, έτσι ξέρω ότι ξεπερνάς την απόσταση και τα διαστήματα μεταξύ μας. Κείμενα ποιημάτων που θα σας κάνουν να σκεφτείτε, Εικόνες, βίντεο για να σας ταξιδέψουν. καλως ΗΡΘΑΤΕ


Gitega, Κάθε βράδυ στα όνειρά μου



,,,01,,,


,,,01,,,




	Burundi		Burundi		Burundi



Κάθε βράδυ στα όνειρά μου

Σε βλέπω σε νιώθω

Έτσι ξέρω ότι είσαι

Μακριά στην απόσταση

Και οι χώροι μεταξύ μας.

Μπουρούντι

Χώρα της Κεντρικής Αφρικής,

από την περιοχή των Μεγάλων Λιμνών

είσαι όμορφη
	Burundi		Burundi		Burundi
της νέας σας πρωτεύουσας

Gitega.
Σε χαιρετώ.

Κοντά, μακριά, όπου κι αν βρίσκεστε

Πιστεύω ότι η καρδιά συνεχίζεται
	Burundi		Burundi		Burundi
Για άλλη μια φορά ανοίγετε την πόρτα

Και είσαι εκεί στην καρδιά μου

Και η καρδιά μου θα συνεχιστεί

η καρδιά σου χτυπά

και διαπραγματεύεστε με τον κόσμο
	Burundi		Burundi		Burundi
Bujumbura, buʒumbuʁa, οικονομική πρωτεύουσα

Ήρθες για να δείξεις ότι συνεχίζεις

να κάνω επιχειρήσεις.

Η αγάπη μπορεί να μας αγγίξει μια φορά

Και διαρκεί μια ζωή
	Burundi		Burundi		Burundi
Και μην αφήσεις ποτέ

μέχρι να φύγουμε

Η αγάπη ήταν όταν σε αγαπούσα

Σε πραγματικό χρόνο

Ουμπουρούντι χώρα που έχει κλειδωθεί
	Burundi		Burundi		Burundi
περίκλειστος από ξήρα

Διασχίζω

μια μεγάλη όχθη στη λίμνη Τανγκανίκα

Νοιάζομαι για τη ζωή μου

Κοντά, μακριά, όπου κι αν βρίσκεστε
	Burundi		Burundi		Burundi
Πιστεύω ότι η καρδιά συνεχίζεται

Αλλη μιά φορά

Μπομπάντσα

η καρδιά συνεχίζει να χτυπά

Γεωργία και κτηνοτροφία
	Burundi		Burundi		Burundi
ανοίγετε την πόρτα στα χωράφια σας

Και είσαι εκεί στην καρδιά μου

Και η καρδιά μου θα συνεχιστεί

Είσαι εκεί, δεν φοβάμαι τίποτα

Και ξέρω ότι η καρδιά μου χτυπάει συνεχώς

Θα μείνουμε πάντα έτσι

με κρασί, φασόλια και καλαμπόκι.

για να μας ταΐσει.

Είσαι ασφαλής στην καρδιά μου

Και η καρδιά μου θα συνεχιστεί.
	Burundi		Burundi		Burundi
Θα πάμε στο Μπουρούρι

επισκεφθείτε την πηγή του Νείλου

και μια πυραμίδα του Ρουτοβού.

θα μιλήσουμε για το Κιρούντι

Κάθε βράδυ στα όνειρά μου
	Burundi		Burundi		Burundi
Σε βλέπω σε νιώθω

Έτσι ξέρω ότι είσαι

Μακριά στην απόσταση

Και οι χώροι

Μπουρούντι θα μείνεις πάντα στην καρδιά μου,
	Burundi		Burundi		Burundi
Χαίρομαι που επέζησα

Μακριά στην απόσταση

Είμαι χαρούμενος με την επίσκεψή σας ξένου επισκέπτη

Ελπίζω ότι το ταξίδι θα σας έχει περισσότερα

Μην διστάσετε να μοιραστείτε το άρθρο στα κοινωνικά δίκτυα εάν ισχύει,

	Burundi		Burundi		Burundi

Comments

Popular posts from this blog