Ibukota kesedihan Georgetown

Ibukota kesedihan Georgetown Masa, memerlukan masa Untuk mendapatkan kembali cinta anda, Wilayah Luar Negara Britain, yang berkaitan dengan Organisasi Negara-negara Caribbean Timur. Teks puisi untuk membuat anda berfikir, Imej, video untuk membuat anda mengembara. selamat datang


Ibukota kesedihan Georgetown



,,,01,,,


,,,01,,,



Masa, memerlukan masa
	Goergetown		Goergetown		Goergetown
Untuk mendapatkan kembali cinta anda


Wilayah luar negara Britain

dikaitkan dengan Pertubuhan Negara-negara Caribbean Timur.

Tanah impian Anguilla

ke ibu kota yang menderita

Georgetown

saya perlukan masa

Untuk mendapatkan kembali cinta anda

Georgetown

saya akan berada di sana
	Goergetown		Goergetown		Goergetown
saya akan berada di sana

Cinta, cinta sahaja
Siapa yang dapat mengembalikan cinta anda? Satu hari

Malliouhana, "panah",

Anguilla, bahagian jajahan
	Goergetown		Goergetown		Goergetown
Saint Kitts dan Nevis-Anguilla,

Georgetown

saya akan berada di sana

saya akan berada di sana

Berjuang, sayang, saya akan melawan
	Goergetown		Goergetown		Goergetown
Untuk mendapatkan kembali cinta anda

Bercerai dari bekas Saint Kitts dan Nevis anda

syaitan merah

Georgetown

saya akan berada di sana
	Goergetown		Goergetown		Goergetown
saya akan berada di sana

Cinta

Hanya cinta

Boleh memecahkan tembok,

Georgetown
	Goergetown		Goergetown		Goergetown
saya akan berada di sana

saya akan berada di sana

Sekiranya kita kembali

Sepanjang perjalanan dari awal

Saya akan cuba berubah
	Goergetown		Goergetown		Goergetown
Perkara yang membunuh cinta kita

Kebanggaan anda telah membina tembok yang begitu kuat

Itu saya tidak boleh lulus

Adakah benar-benar tidak ada peluang

Untuk memulakan semula
	Goergetown		Goergetown		Goergetown
Saya sayang awak

Cuba

Baby cuba

Percayalah cinta saya lagi.

Georgetown

saya akan berada di sana

saya akan berada di sana

Cinta, cinta kita

Tidak boleh dibuang

Georgetown
	Goergetown		Goergetown		Goergetown
saya akan berada di sana

saya akan berada di sana

Sekiranya kita kembali

Sepanjang perjalanan dari awal

Saya akan cuba berubah
	Goergetown		Goergetown		Goergetown
Perkara yang membunuh cinta kita

Georgetown

saya akan berada di sana

saya akan berada di sana

Ibukota kesedihan Georgetown
	Goergetown		Goergetown		Goergetown
negara anda dekat dengan anda,

walaupun anda lupa untuk berkembang

Kelewatan struktur dalam perancangan penggunaan tanah telah melambatkan pelancongan di pulau ini lebih banyak daripada di pulau-pulau lain di Antillen Kecil.

Oleh itu, idea untuk pergi adalah sangat baik jika anda berpeluang

jika anda menyukai artikel ini jangan ragu untuk membagikannya

	Goergetown		Goergetown		Goergetown

टिप्पणियाँ

इस ब्लॉग से लोकप्रिय पोस्ट