Istana Cahaya Baghdad

Istana Cahaya Baghdad Emas hitam dan batu-batu berharga.H Tiger tergelincir di atas batu-batu berturap kristal Seribu khalifah saling bergoyang. Teks puisi untuk membuat anda berfikir, Imej, video untuk membuat anda mengembara. selamat datang


Istana Cahaya Baghdad



,,,01,,,


,,,01,,,



Saya hidup bahagia
	Goergetown		Goergetown		Goergetown
Di istana saya


Emas hitam dan batu permata

Sang Harimau tergelincir

Pada batu lopak kristal

Seribu khalifah saling bergaduh

Pada buku nota prom saya

Mereka memanggil saya

Bandar yang penuh dengan rahmat

Tuhan

Bagaimana masa berlalu
	Goergetown		Goergetown		Goergetown
Mereka memanggil saya

Modal cahaya
Tuhan

Bahawa semuanya hilang

Nama saya Baghdad
	Goergetown		Goergetown		Goergetown
Dan saya jatuh

Di bawah perisai

Di bawah perisai

Nama saya Baghdad

Puteri yang cacat
	Goergetown		Goergetown		Goergetown
Dan Scheherazade

Lupa saya

Saya tinggal di tanah saya

Seperti pengemis miskin

Di bawah jentolak
	Goergetown		Goergetown		Goergetown
Arwah menghantui saya

Saya menangis kerana kecantikan saya yang hancur

Di bawah batu yang masih merokok

Jiwa saya yang dibunuh

Mereka memanggil saya
	Goergetown		Goergetown		Goergetown
Modal cahaya

Tuhan

Bahawa semuanya hilang

Nama saya Baghdad

Dan saya jatuh
	Goergetown		Goergetown		Goergetown
Di bawah perisai

Di bawah perisai

Nama saya Baghdad

Puteri yang cacat

Dan Scheherazade
	Goergetown		Goergetown		Goergetown
Lupa saya

Kisah saya seribu satu malam

Tidak ada yang menarik minat sesiapa lagi

Mereka menghancurkan segalanya

Nama saya Baghdad

Dan saya jatuh

Di bawah perisai

Nama saya Baghdad

Puteri yang cacat

Dan Scheherazade
	Goergetown		Goergetown		Goergetown
Lupa saya

Saya hidup bahagia

Di istana saya

Emas hitam dan batu permata

Nama saya Baghdad
	Goergetown		Goergetown		Goergetown
Dan saya jatuh

Di bawah perisai

Di bawah perisai

Nama saya Baghdad

Puteri yang cacat
	Goergetown		Goergetown		Goergetown
Dan Scheherazade

Lupa saya

Sekiranya anda suka puisi jangan ragu untuk menuliskan beberapa komen

Walau apa pun, terima kasih atas lawatan anda.


	Goergetown		Goergetown		Goergetown

टिप्पणियाँ

इस ब्लॉग से लोकप्रिय पोस्ट