05 İzlanda Reykjavik Şehir bahçesi

05 İzlanda Reykjavik Şehir bahçesi Reykjavik Şehir bahçesi, sabah uyanıyorum ve pencereyi açıyorum Kasım sabahı görüyorum: Bahçemdeki güller Sizi düşündürecek şiir metinleri, Sizi gezdirecek görüntüler, videolar. Hoşgeldiniz


İzlanda



,,,01,,, Reykjavik Bahçe Şehir


,,,01,,, Reykjavik Bahçe Şehir



Reykjavik Şehir bahçesi


Reykjavik, İzlanda dünyada kişi başına en fazla yeşil alana sahip şehirdir

Sabah uyanırım

ve pencereyi açıyorum

Reykjavik Şehir bahçesi
	Riche		Riche		Riche
Kasım ayında sabah

Anlıyorum:

Bahçemdeki güller

Kasım ayında sabah

Diğerlerinden önce

Çiçek açtı

Şimdi
Dondurucu soğukta

Soldu

Bahçemdeki güller
	Riche		Riche		Riche
Kasım ayında sabah

Benim şehrimde

Reykjavik Bahçe Şehri

Biz gül goncası

Bekledim ve olgunlaştı

Ve metamorfozla

Yapraklarımız güzel çiçek açmış

Bahçemdeki güller

Kasım ayında sabah

Benim şehrimde
	Riche		Riche		Riche
Reykjavik Bahçe Şehri

Ama rüzgara maruz

Ve don

Sıklıkla

Yaşamakta zorlanıyorum

Bahçemdeki güller

Kasım ayında sabah

Benim şehrimde

Reykjavik Bahçe Şehri

İki inatçı tomurcuk
	Riche		Riche		Riche
Daha iyi bir zaman bekleyin

Kararlı ve asi

Daha güzel güllere sahip olmak

Bahçemdeki güller

Kasım ayında sabah

Benim şehrimde

Reykjavik Bahçe Şehri

Kesinlikle, ama dikkatli ol

Güzel illüzyonlarla

Isı için çok geç
	Riche		Riche		Riche
VE işte sis

Bahçemdeki güller

Kasım ayında sabah

Benim şehrimde

Reykjavik Bahçe Şehri
	Riche		Riche		Riche
Sonunda bir güneş ışığı

Yapraklarımı aç, ne harika

Ve kalbini ısıt

Hayranlarımın

Bahçemdeki güller

Kasım ayında sabah

Benim şehrimde
	Riche		Riche		Riche
Reykjavik Bahçe Şehri

Reykjavik, sakinleri tarafından dünyanın en çok bahçesine sahip şehridir.

Yeşil alanlar (kişi başına m2) 410.84. Ormanlar ve kerestelerden: 75.59. Hangi parklar: 5.27.

Başka bir kavram 1898'de İngiliz şehir planlamacısı Ebenezer Howard tarafından teorileştirildi.

Yarın: Gerçek reform için barışçıl bir yol adlı kitabında.

Bir bahçe kenti fikrini kavramsallaştırdı

endüstriyel şehre karşı şehir hakkında bir düşünme şekli

Bilinmeyen ziyaretçinize teşekkür ederim, ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim, Blogum. Senin için uygunsa, bana bildirmek için sosyal medyada paylaşmaktan çekinmeyin.

Comments

Popular posts from this blog