Burundi: Gitega, Setiap malam dalam mimpi saya

Burundi: Gitega, Setiap malam dalam mimpi saya Setiap malam dalam mimpi saya. Saya melihat anda, saya merasakan anda, Ini adalah bagaimana saya tahu anda akan melalui jarak dan jarak antara kami. Teks puisi untuk membuat anda berfikir, Imej, video untuk membuat anda mengembara. selamat datang


Gitega, Setiap malam dalam mimpi saya



,,,01,,,


,,,01,,,




	Burundi		Burundi		Burundi



Setiap malam dalam mimpi saya

Saya melihat anda, saya merasakan anda

Ini adalah bagaimana saya tahu anda

Jauh di seberang

Dan ruang antara kami.

Burundi

Negara Afrika Tengah,

dari wilayah Great Lakes

awak cantik
	Burundi		Burundi		Burundi
modal baru anda

Gitega.
Saya memberi salam.

Berhampiran, jauh, di mana sahaja anda berada

Saya percaya hati terus menerus
	Burundi		Burundi		Burundi
Sekali lagi anda membuka pintu

Dan awak ada di hati saya

Dan hati saya akan terus berlanjutan

jantung anda berdegup

dan anda berniaga dengan dunia
	Burundi		Burundi		Burundi
Bujumbura, buʒumbuʁa, modal ekonomi

Anda datang untuk menunjukkan bahawa anda teruskan

untuk berniaga.

Cinta dapat menyentuh kita sekali

Dan bertahan seumur hidup
	Burundi		Burundi		Burundi
Dan jangan sekali-kali melepaskan

sampai kita tiada

Cinta adalah ketika saya mencintai awak

Masa nyata

Negara terkurung di Uburundi
	Burundi		Burundi		Burundi
terkurung di darat

Saya menyeberang

sebuah pantai panjang di Tasik Tanganyika

Saya mengambil berat tentang hidup saya

Berhampiran, jauh, di mana sahaja anda berada
	Burundi		Burundi		Burundi
Saya percaya hati terus menerus

Sekali lagi

Bubanza

jantung terus berdegup

Penternakan dan Ternakan
	Burundi		Burundi		Burundi
anda membuka pintu ke ladang anda

Dan awak ada di hati saya

Dan hati saya akan terus berlanjutan

Anda berada di sana, saya tidak takut apa-apa

Dan saya tahu jantung saya terus berdegup

Kami akan sentiasa seperti ini

dengan wain, kacang dan jagung.

untuk memberi makan kepada kita.

Anda selamat di hati saya

Dan hati saya akan terus berlanjutan.
	Burundi		Burundi		Burundi
Kami akan ke Bururi

lawati sumber Sungai Nil

dan piramid Rutovu.

kita akan bercakap kirundi

Setiap malam dalam mimpi saya
	Burundi		Burundi		Burundi
Saya melihat anda, saya merasakan anda

Ini adalah bagaimana saya tahu anda

Jauh di seberang

Dan ruang

Burundi awak akan sentiasa ada di hati saya,
	Burundi		Burundi		Burundi
Saya gembira saya selamat

Jauh di seberang

Saya gembira dengan kunjungan anda dari pelawat asing

Saya harap perjalanan akan membawa anda lebih banyak

Jangan ragu untuk berkongsi artikel di rangkaian sosial sekiranya berlaku,

	Burundi		Burundi		Burundi

टिप्पणियाँ

इस ब्लॉग से लोकप्रिय पोस्ट